Bude ze mě modelka ? & Zatmění slunce


Tak konečně jsem tady ! Omlouvám se za tu obrovskou týdenní pauzu ale vůbec nebyl čas . Říkala jsem si že po těch mých náročných dnech napíšu alspoň něco večer ale do postele jsem se dostala až kolem 2. ráno a opravdu už jsem neměla šťávu něco napsat.
Taky se chci omluvit za to že jsem Vám slibovala článek o Jarních prázdninách ale už jsem toho hodně zapomněla a zas tak zajímavé by to pro Vás nebylo . Rozhodla jsem se tedy že ho pro dnešek vypustím .

Teď už ale poďme k tématu tohoto článku. Z článku jste četli něco o modelce ale byla to jen taková měnší záminka. V pátek ráno jsme se vydali s pár spolužačkama na modní přehlídku do Veselí nad Moravou. Jeli jsme vlakem a asi za hodinku jsem byli na místě :) . Byl to zrovna den kdy bylo zatmění slunce (tudíž jsem byla vybavená zrcadlovkou v kabelce,která se mi vcelku pronesla ) .
Zatmění jsme stihly(ony) i vyfotit bohužel však fotky nejsou tak kvalitní (přece jenom to bylo foceno přes svářečské sklo).
Zpátky k módní přehlídce. Byla to přehlídka kterou pořádali holky ze střední školy Strážnice.Škola má obory např. modelářství a návrhářství oděvů,oděvní a interiérový design,grafický desing,aranžér a propagační tvorba atd.
Přehlídka mne absolutně uchvátila! To co dokázali holky vymyslet a vytvořit se vyrovnalo americkým modním show... prostě pecka. Celou přehlídku jsem fotila. Fotky najdete tady!!!

Co říkáte na začátky jarního počasí ? Já jsem unesena. Jarní počasí miluju  naplno si ho užívám . Chodím na dlouhé procházky, pořádáme pikniky , učím se venku , jezdím na in-line bruslích/kole , běhám nebo se jen tak vykláním z okna a pozoruju zpívající ptáky :3


Taková ta "Goodfriend" :3
Láska kočíčí
Kebabek od lásenky :)
Zatmění

Odraz a zatmění -úžasná kombinace !
Najdi dvě kočky ! :D
Mňau
A dnešní článek zakončíme jak jinak než jídlem ! :D
.Mějte se krásně a skládejte jarní básně ! Těším se příště Niky :**

9 komentářů:

Kristýna řekl(a)...

Taky se mi to zatím jarní počasí líbí :) O zatmění jsem přišla :D Byla jsem zrovna v práci, dělám ve školce a byli jsme s dětmi zrovna venku, ale nechtěli jsme je na to vůbec upozorňovat, aby do sluníčka schválně nekoukali :D Tak někdy příště :) jinak krásné fotky :)

Unknown řekl(a)...

Jojo to chápu :D s malými dětmi je to hrůza práce ohlídat :)
děkuju moc :)

Unknown řekl(a)...

S přítelem jsme také pozorovali zatmění Slunce. On má teleskop a sluneční filtr, a tak byly nádherné velké ostré fotky. :D Podařilo se mu dokonce vyfotit, jak před sluncem prolétá letadlo, to je nejlepší fotka, co jsem na internetu se zatměním viděla. :D https://www.facebook.com/photo.php?fbid=833131726723434&set=a.114160691953878.7044.100000798443137&type=1 Můžeš se na ni taky podívat. :)

www.empty--island.blog.cz

Unknown řekl(a)...

Tak to muselo být super :) Bohužel mi fotka nejde zobrazit :(

Anonymní řekl(a)...

Úžasné věci ty holky předvedly! Klobouk dolů :) věřím, že sis to užila.
http://blondegabi.blogspot.cz/

Unknown řekl(a)...

Byl to úžasný zážitek ! :) příští rok jdu zase :D

Unknown řekl(a)...

Tohle už Ti možná půjde: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/s720x720/11083637_833131726723434_7428627898596087543_n.jpg?oh=b04eb2ddec9c62f2f4981912cc5e2acb&oe=55BC1A72&__gda__=1437427244_ebaa6eb77d2e18d8c714c28170abd5a3 Asi ti to nešlo, protože přítel tu fotku měl viditelnou jen pro přátele. :D To mě nenapadlo prve.

Karamelka řekl(a)...

ta módní přehlídka musela být úžasná! :)) fotky jsem projela pohledem a jsou úžasné... fotky jsou pěkné, já jsem zatmění pozorovala ve škole a bylo to hezké... tvé fotky jsou hezké :))

Unknown řekl(a)...

Děkuju mockrát :3 hrozně mě to těší všechny Vaše ohlasy ! :3