Začínám :)

Ahoj ,tak je to konečně tady. :) Dnešním dnem jsem(doufám že úspěšně) odstartovala svou dráhu blogerky :) Protože mě ještě nikdo pořádně nezná tak bych si dovolila napsat pár věcí o mně :



1.Jmenuju se Nicole(je to francouzské jméno,kdyby se někdo ptal :D)
2.Bydlím v "krásné" malé vesničce Šumice :)
3.Už čtyři roky tancuju Street dance
4.Nesnáším špenát
5.Miluju můj foťák a focení celkově
6.Hrozně ráda poslouchám hudbu ,na světě už bych se bez ní asi neobešla :3
7. Hrála jsem 8 let na housle,bohužel už dva roky nehraju
8.V pokoji pálím jednu svíčku za druhou :D
9. Hrozně ráda čtu
10. Jedna z mých oblíbených trilogií je Delirium,Pandemonium,Rekviem(Lauren Oliver)
11.Ráda koukám na filmy s popcornem v ruce
12. Mám jednoho bráchu
13.Ve škole mám ráda angličtinu,dějepis,výtvarku a to je asi tak všechno :D
14.Ráda dělám DIY
15. Chutnají mi vegan jídla a občas si něco ukuchtím (nejen vegan :D)
16.Jím jinak skoro všechno :D
17.Musím si pořád něco patlat na rty (např. EOS )
18.Na ruce taky :DD
19. Každý den piju čaj -nejlépe zelený
20.Moje nejoblíbenější jídlo: Buchtičky se šódó (nejlíp od babičky)
21.Miluju Lukáška,Deniska a Martínka (jsou to moji malincí bratránci o kterých určitě uslyšíte :D )
22.Je mi čtrnáct a narozeniny slavím v létě :)
23.Moc se Těším na Vaše ohlasy -pokud aspoň nějaké budou :)Pro dnešek to myslím stačilo :))

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,
vím,jak je těžké začít, nově začínám taky, tak ti přeji hodně štěstí. :)

http://beauty-cz.blogspot.cz/

Ivana Novotná řekl(a)...

Ahojky Nicole! Držím palce s blogováním, začátky jsou vždycky nejhorší, ale nevzdávej to!
Manuál pro začínající bloggery - neber to jako vnucování se, jen by Ti tento článek mohl ze začátku trochu pomoci :)

Unknown řekl(a)...

Ahoj děkuju Aničko,taky přeju hodně štěstí :))
Ivy -neboj nevzdám článek si ráda přečtu :) děkuju moc :)