Režim.

Dnešní článek bude tak trochu z každého něco :) Popíšu Vám můj "denní routime" a řeknu Vám jak to v poslední době všechno mám :)

Ráno vstanu lehce před šestou hodinou,jdu dolů do kuchyně ohřeju si čaj a nasnídám se. Potom zase vyjdu nahoru a mířím přímo do koupelny kde si umyju zuby,učešu se a trochu se zkrášlím (maluju se opravdu málo).Jdu do pokoje kde následuje minimálně 10-ti minutové vybírání " co si dneska vezmu na sebe " myslím že v tom se najde každá z nás :D
Před půl osmou jsem už ve školních šatnách kde se přezuju a peláším na hodinu(většinou matematiky).
Po škole která končí "někdy v jednu někdy ve tři" jdu domů. Doma si vezmu něco na zub,jdu na ntb,fotit,pracovat na úkolech,uklízet,cvičit,učit se, atd..
Chodím spávat asi kolem 21:30.Občas se to však vymkne kontrole(stane se že usnu v osm nebo taky jdu spát až o půlnoci :p ) .
Každý pátek jezdím do Ub kde mám Street dance.Domů se většinou dostanu až kolem sedmé hodiny večer a když mám náladu tak jdu do místní sauny kde si vždy užiju páteční relax :)
Samozřejmě mám mnohem více speštření programů ale to by bylo na dlouho :)



                I když mám v posledních dnech hromadu práce a školy  a jsem unavená víc než kdy jindy,
                musím si udělat čas i na málé focení :3
                      A tohle jsem já ,škoda jen že nejdou vidět ty dlohé vlasy které mi moc porostly :3
                                       Neodolala jsem té hře s barvami a podléhám znovu...
                                        Po dlouhé době u mně byla kamarádka(pomáhala mi s blogem)
                                        a potřebovala vyzkoušet můj super foťák no :D
                                       Dnes jsem dočetla naprosto úžasnou knížku ! Všem doporučuju :)

To je pro dnešek všechno,doufám že jste si trošku početli a bavilo Vás to :) Těším se příště -Niky***

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, máš super blog, zaujal mě. :)
S ranní přípravou to mám uplně stejně!:D

http://beauty-cz.blogspot.cz/

Unknown řekl(a)...

Wow děkuju moc:) Jsem moc ráda že mě hned druhý den blogování někdo sleduje :)) Je to pro mě moc povzbuzující . ještě jednou děkuju :) Jsem ráda že jsi se našla :D