Plesová sezóna ?


Ahoj :-) Promiňte že jsem tady celý víkend ani nehnula prstem ale věřte mi nebyl čas...
V pátek hned jak jsem došla ze školy následovali dva tréninky (což znamená 4,5 hodiny)docela záhul :p
Dojela jsem unavená jako pes a na jediné na co jsem se zmohla byla sauna-příjemně jsem si ji užila a aspoň trochu si odpočinula :-)
V sobotu ráno jsem vstala a jela nakupovat potraviny,nějaké kravinky a hlavně SD kartu do foťáku kterou jsem nakonec stejně nekoupila :D (ale mám ji obejdnanou) . Vrátila jsem se asi kolem jedné hodiny,naházela do sebe oběd a utíkala k babičce kde čekal zbytek rodiny :-) Odtud jsem odcházela v šest a rychle jsem se nachystala na ples který mě večer čekal :-) Šla jsem tam mimochodem jako fotografka a fotek mám opravdu fůru :-) Ples byl moc fajn a taky jsem se potkala s kamarády které jsem dlouho neviděla -Bomba :3 .
V neděli už mě čekal jenom odpočinek a škola .
Malá ochutnávka z fotek <--- trošku níž :-)
Taneční skupina :NFBeat.
V sále bylo opravdu plno ( to svěčí o tom že ples byl úžasný ) :-)
S klukama :-))

Tak to by bylo zase něco málo :-) Začínáte mě už trochu poznávat ? Těším se příště (plánuju Haul ) :3
 Niky :*

Žádné komentáře: