I am back...








Omlouvám se za tu dlouhatánskou PAUZU :-) Ale nedalo se s tím nic dělat :/ Posledních pár týdnů jsem byla každý den tak vyřízená že jsem padla do postele a spala . Fotila jsem nespočet různých akcí ...skrz jiné jsem byla taky na koloně která byla úžasná ! :3Bylo strašně moc práce do školy,vždyť určitě znáte jaké to je před pololetím ,nebyl den kdybych se neměla na co učit . Nakonec jsem to vytáhla na vyznamenání za to jsem na sebe pyšná (ale mohlo to být i lepší) . Na ty "dlouhé " pololetní prázdniny jsem Jela do Brna -nakupoavat :3 ale hlavně hlídat bratrance,moc jsme si to spolu užili :3
Věci co jsem si koupila Vám určitě někdy nafotím a hodím do nějakého článku :-)
A Pozor ! Začala jsem jíst zdravě a cvičit ,jsem zvědavá jak dlouho mi to vydrží :D...
Přidávám fotky aby Vám přiblížila situaci :-)
Jablko s musli a k tomu banánový koktejl :3 mňam .

Že by dům hrůzy ? :O
Moje zlato ...
Důkaz že v Brně není jenom centro a obchody :)
Ovocná bomba
Tento šátek na dítě se mi začal asi po hodině nošení na rukou opravdu zamlouvat ! :D
Včera mě na stole čekalo překvapení od bráchy :) -višňový bubbletea


Princeznička na bále :*

Takové je to roztomilé  :333
A na záver ještě jedna kolonová s kamarádem a s tou princeznou :)

Líbí se Vám takové články ? :) a co vy byli jste někdy na plese/koloně ? :) pište dole do komentářu :)
Niky:**

6 komentářů:

Kristýna řekl(a)...

Hezké fotky :) Já jsem nikdy v Brně nebyla, ale Praha taky není jen to centrum přeplněný lidma. Třeba v části kde bydlím já je plno zeleně :)

Unknown řekl(a)...

Děkuju :) Určitě se tam někdy podívej je tam moc věcí k vidění :) občas je i ta zeleň potřeba je to hezké :)

Date tree řekl(a)...

Také se po delší době vracím na blog :)
Mimčo je roztomilounké :)) a fotky moc povedené! :)

Similarose řekl(a)...

cute :)
follow? :)
http://similarose.blogspot.com/

Unknown řekl(a)...

Ano četla jsem některé tvé starší články a jsou opravdu zajímavé ! :) určitě v Tom pokračuj :) a moc děkuju :3

Unknown řekl(a)...

No follow-sorry but thank you very much :)