Cigaretové nedopalky

Nejspíš článek který by jste zrovna u mě nečekali ale ano je tady . Dneska jsem šla ze školy a nějak sem vyjímečně neměla nad čím přemýšlet tak jsem se dívala kolem sebe. Hlavně na zem . Na každém metru cesty leželo minimálně 20 malých cigaretových nedopalků.

Je to vůbec normální ?! (podle mne teda ne!!!) Dokážete si představit jak to na světě bude vypadat za nějakých 20let.Kolik nedopalků lidé během minuty,hodiny,dne,týdne,měsíce,roku,dvaceti let zahodí na zem nebo kdekoli jinde?.. 
Podle mě je to však neřešitelný problém .Dokud budou lidé kouřit a budou se stále vyrábět další a další tabákové výrobky. Snad jenom ti co to zavinili to můžou zase odvinit...Proč lidé kouří tolik? Tato závislost je tou nejhorší na světě,kafe je hned druhé-kdyby to někoho zajímalo. :D
Je to ale opravdu strašné,už teď to kolem nás nevypadá nejlíp a ještě si to budem my sami zhoršovat ? Každý člověk co kouří a toto dělá by se nad sebou měl zamyslet a dívat se občas kolem sebe ...
KUŘÁCI -zamyslete se nad sebou !

Toto je konec tohoto kratkého článku, snad ve Vás vzbuzoval nějaké zvláštní pocity a něco jste si z něj odnesli :-) Děkuju za přečtení a doufám že se na můj blog zase rádi vrátíte :) Niky:**

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nějak si nemůžu pomoct, ale nějak nevidím v článku hloubku.
Nápad je to dobrý to ano, jen to chce článek promyslet. Přijde mi to spíše jako slátanina vět bez pointy.
Konec mi přijde urychlený.
A pár hrubek. :/
Neber si to prosím špatně. Jen něco vytýkám, ale je tu i spousta super věci.
Tvůj blog vypadá zajímavě, jen by to chtělo na tom více pracovat.

Unknown řekl(a)...

V pořádku každý názor se počítá ,bylo to myšlené jako krátký článek (mě osobně moc dlouhé číst nebaví) , a pointa už je v tom jak si to každý přebere to si každý musí rozpracovat sám :-)) Hrubky jsou myslím normální není člověk co by je neměl :))

Anonymní řekl(a)...

Mně osobně se článek líbí, pointu v tom vidím a je zajímavý :) a konec to má a dost jasný- Ať kuřáci nekouří nebo ať alespoň nepohazují nedopalky na zemi :))
Což je v této době na místě :)
A hrubky? každý z nás se splete ne? když to jsou jen čárky nebo jiná písmenka tak to vůbec nevadí, tuším že chyby jako 'vYdím' to nejsou takže je to fajn :)

Unknown řekl(a)...

Děkuji :-)