Second handy!

Někteří lidé second-handy hodně opovrhují ale vlastně si sami něpřipouští to,že by si tam mnohdy velmi rádi nakoupili. Určitě témeř každý někdy slyšel o internetovém portálu Vinted.cz(dříve nazývaným jako VotočVohoz).Vinted je také "sekáč". V poslední době jsem si nakupování na Vintedu velice oblíbila. Věci jsou často jednou vzaté nebo dokonce ještě s originální cedulkou, hlavně jsou to věci co se momentálně nosí a ve kterých se cítíte dobře. Já sama mám na Vintedu účet a nevidím v tom nic špatného. Doma ve skříni mi leží kupa věcí co už neunosím,jsou mi malé/velké nebo jsem zkrátka udělala unáhlenou koupi kterou jsem si rozmyslela . Hodně věcí jsem nafotila a vida už mám něco kolem 10-ti věcí prodaných a i  nějaké penízky se "sypou" což mi udělalo velkou radost :-)

Také velmi ráda zavítám do Anglického-secondhandu ve vedlejším městě, kde mají jen ty nejlepší vybrané kousky. A musím se přiznat že mi kolikrát věc z druhé ruky udělá mnohem větší radost než věc která je sice nová ale stála mě šílené peníze,když může být v úplně stejné kvalitě o několik set levnější. Občas navštívím  "neznámé sekáče" kde se mnohdy(když umíte dobře hledat) dají najít super skvosty.

A co vy ? Nakupujete rádi věci z druhé ruky nebo to není nic pro Vás ?  Děkuju za přesažení 500 zobrazení :-) Těším se zase příště Niky :**

4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

tak ako este sa mi nestalo zeby som nakupovala v sekacoch sice je to lacne ale neobliekla by som si po niekom inom cudzom veci :D to je moj nazor :) inak pekny blog :) "
http://teenmumy.blogspot.sk/2015/02/opustame-system.html

Unknown řekl(a)...

Moc děkuju :-) Mně to nějak nevadí všechno vyperu,navoním a je to :) Každopádně jsou tam někdy tak krásné věci že si říkám že je zkrátka musím mít :)

Anonymní řekl(a)...

si pamätám ako malá som sa hanbila chodiť do sekáčov a teraz by mi to ani nevadilo :) dajú sa tam nájsť super kúsky za málo peňazí a nie niekde v H&M dávať nehorázne peniaze za kus handry :) koniec koncov veľa slávnych blogeriek kupuje práve zo sekáčov :) byť in neznamená kupovať drahé handry, ale dobre sa obliecť z vecí nech sú zkadekoľvek :)
www.notes-personnelles.blogspot.sk

Unknown řekl(a)...

Přesně tak -super slovo,moc děkuju za komentář :-)
Mimochodem já v sekáčích nakupuju i věci z H&M :D takže já jsem spokojená :D