Sophiina tajná válka /1

* Deník dívky z druhé světové války (1939-1940)
Spisovatelka: Jill Atkinsová
Jak jsem se ke knize dostala ? : Byla jsem na nákupech v Brně a k tomu neodmyslitelně patří i návštěva LEVNÝCH KNIH(knížka stála 40 kč).
PS: Jsem hrozný "spisovatel" budu se snažit Vám to nějak rozumně popsat a budu si pomáhat i s internetem:)



Popis:
Píše se rok 1939 a začíná druhá světová válka . Ze Sophie se kvůli tomuto zvratu stává spojka odbojové skupiny v severní Francii. Když však němečtí okupanti začnou vytlačovat britské a francouzské jednotky -začne se Sophie zapojovat usilovněji. Zamiluje se do mladého skotského vojáka jménem Angus. Jeho záchrana je však velmi náročná a je potřeba vymyslet velice nebezpečný plán.Který ohrozí celou její rodinu i Anguse samotného.
 Jak to všechno dopadne ? To už si přečtěte sami :)

Názor : Knížka se mi moc líbila taky jsem se v ní hodně dozvěděla.Má jen 109 stran+ pár stránek zajímavostí,takže se hodí i pro nečtenáře(ostatně sami můžete vidět jak je tenká).

Recenze knih je u mě novinka !  Chystám i další pecky. Těšíte se ? Jak se Vám tento článek líbil ?
Děkuju Niky :**

1 komentář:

Lauralex řekl(a)...

Tahle edice je skvělá. :)