Rozhovor ! Mladá maminka! :)

Článek který jste na mém blogu ještě neviděli . Rozhovor s blogerkou . Říkala jsem si že takové články nikdy psát nebudu ale blogerka Clo Dy mě velmi zaujala ! Je to totiž náctiletá maminka a já ji obdivuju .Jinak si asi všimnete že je ze Slovenska tak snad to nějak přelouskáte.
Tak čtěte dál ! :-)



  * 1.Kolik Ti je ? 
     Mám 19 rokov. 
  * 2.Kdy jsi začala blogovat ? 
     Začala som s blogováním asi tak od septembra, od kedy som byť mamkou 
  *3. Co Tě k blogu přivedlo ? 
     Viedol ma hlavně k tomu moj priatel ale najma mladé mamičky s ktorymi som v kontakně cez modreho
     koníka a vtedy som pochopila že fakt niesom jediná taká mladá maminka na tomto svetě , tak som sa 
     chcela s tym podělit so svetom. 
   * 4. Je pravda že si maminkou ? 
      No je to pravda že som mladá maminka a som na to pyšná.
   * 5. Jak se malá jmenuje? 
      Volá sa ELLIS VIVIEN 
   * 6. Jak je stará?
      Má len 7 mesiačikov.
    * 7. Bylo dítě plánované? 
     No neplanovali sme to :D 
    * 8. Omezuje Tě ? 
     Či ma omedzuje,musela som sa vzdať určitých vec,stojí to za to ! Ale každý mi vravel nebudem mať na 
      nič čas. A prave naopak mam aj na sebe čas , aj na rodinu,ktorú nadevšetko milujem a ďakujem im za 
      všetko. Mám čas aj na priatelov s ktorými občas zajdeme si sadnúť alebo pridu nas pozrieť .
      Veď mama nie je otrok ,potrebuje si najsť čas aj na seba .
     * 9. Jak dlouho máš přítele? 
       My sa s priatelom pozname od malička :D . Ale tak spolu jsme cca rok a pol že fakt :).
     * 10. Kolik mu je ? 
       Je mu 20. 
     * 11. Tvé koníčky ? 
       Milujem cestovanie,hudbu (dubstep,chill,regee...). A samozrejme na prvom miestě je moja rodinka-
       Elliska a Patrik(priatel).
     *12. Jak relaxuješ ve svém volném čase ? 
       Blogujem, chodím na prechadzky s malou. Pozeránim nějakých filmov a prechadzky do prirody. 
     *13. Jak by jsi shrnula Tvůj život v kostce ? 
       Bola som normálna teenagerka ktorá studuje na pedagogické,zbožňujem děti preto som išla na takú 
       školu. Chodila som na chattovačky,koncerty a rozne party. Milovala som dovolenkovanie s mojou                rodinou a chvile přežité so svojimi priatelmi . Mňa moji rodičia tiež mali v 19-tke :D takže dějiny sa 
       opakujú ako sa vraví :D . No moj život sa riadně zmenil od kedy mam Ellisku. Je to krásný pocit- 
        konečně mám pre koho žiť, konečně mám pociťujem tu lásku,ktorú jej dávám a ktorú mi ona opetuje.
       Chcem všetko pre ňu, aby mala všetko po čom túži. Ten jej pohlad do jej krasných modrých očiček,
       jej uprimný smiech. Niektore ma nepochopíte ale to je ten krásný materinský cit.Už chápem prečo sa 
      moja mamka tak o mňa bála, a za všetko jej aj ockovi -ďakujem. Že mi dali tolko lásky a že až doteraz 
       stoja pri mně.Musela som sa osamostatniť. Naučiť sa variť,prať a to nehovorím o prebalování a 
       podobých veciach ale žádný učený z nebe nespadol a já šikulka už skoro všetko viem. Je tu manžel 
       ktorý nás moc lůbi a pomáhá nám (dakujem). Plníme si svoje sny, např. boli sme na dovolenka v 
       Sardinii,máme společné ciele,sny nehovorím može sa stať hociči ale teraz je pritomnosť a my raz opustíme tento systém a budeme si žiť svoje...
       Elliska s maminkou ...




Doufám že se Vám rozhovor líbil :-)  Chyby jsem nějak neopravovala protože slovenštinu moc neovládám takže je to tak jak to bylo .
Odkaz na blog : http://teenmumy.blogspot.sk/

Děkuju moc za přečtení, zase brzy načtenou ! :D Niky :**

4 komentáře:

Bee řekl(a)...

Jé, máš krásnou dceru. Ellis je úplně skvělé jméno. :)

Unknown řekl(a)...

Ellis Vivien ĎAkujem ;)

Zet řekl(a)...

Pekný článok, len neviem, či si ho zo slovenčiny prekladala ty, ale určite by som to buď nechala v pôvodnom znení alebo dala niekomu schopnejšiemu preložiť, lebo tam je naozaj more chýb :/ Samozrejme nerada kritizujem, len ťa upozorňujem, aby si nabudúce vedela. :)

Unknown řekl(a)...

No říkám nechávala jsem to tak jak mi to bylo posláno :) Jediné co jsem upravila byli tečky a čárky :) jinak se moc omlouvám ale slovenštinu neovládám :D