Střípky a fotky :)

                                Hlásím se po dlouhé době se štítkem "Něco jako deníček" .

Poslední dobou se mi zdá že dny utíkají tak nějak jinak než obvykle. Nestačím se ani vzpamatovat a už je tu zase po týdnu víkend.Školy už máme zase kus za sebou a pilně makáme aby jsme stihli všechno tak jak má  být . Všechno neskutečně utíká a mě to štve ani se nenaděju a můžu jít slavit 15. Zatím sem ale z rokem 2015 velice spokojená :) . Jinak dneska jsem jela na očkování a alergologii a tak jsem se ulila ze školy .
Příští týden už nás čekají zasloužené jarní prázdniny! Mám pár plánů budu hodně fotit ,pojedu do Otrokovic za kamarádkama a taky přijede kamarádka za mnou. Doufám že si všichni prázdniny užijou a moc Vám to přeju. Mějte se krásně ! Aloha <3
Domácí čokoláda ...neodoláš ! :D
.
Musli,banán,bílý jogurt ..
                                                                   Little outfit ...
.                                                                       Specialita
.                                                                 Takto to u nás vypadá .
.                                                  Sladěná běžkyně -aneb run is life :)
.                                                                 Krasavec můj
.                                                      Tuc-čokoládka :)
.                                                              Nejlepší modelka
.                                        Která se umí pořádně mazlit :D mňau


Tak děkuju za přečtení doufám že se Vám článek aspoň trochu líbil (sice mi přišlo že trochu převládalo jídlo)ale tak snad Vám to nevadí :) Jinak zítra vyjde článek nazvaný "MRAKY" tak doufám že se Vám bude líbit :)                                                                                                                                  Niky :**

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tuc čokoládu bych si taky dala =) Jinak super fota =)
http://ggeek.blog.cz/

MimLovee řekl(a)...

Pekná čelenka :)
www.mimlovee.blogspot.sk

Unknown řekl(a)...

Děkuju moc za pochvalu :)
Čelenku mám z Turecka :3