Mraky



Dlouho slibovaný článek MRAKY je tady !
Tento článek nebude tak bohatý na psaní a vykládaní jako hlavně na fotky . Je to asi dva týdny co mě něco takového napadlo a tak jsem Vám nějaké ty skvosty během těch dvou týdnů nafotila.
Když ráno vstanu první co udělám je že se podívám z okna na nebe.A přesně to ovlivňuje můj celý den.Když je ráno krásně a svítí sluníčko hned mám úsměv na tváři a spoutu energie :).Miluju západy slunce. V létě když jsou v noci vidět hvězdy jsem schopná noci proležet na trávníku a pozorovat hvězdy. Čím dál tím víc vyhledávám krásné mraky a vytahuju foťák. To je moje nynější úchylka .
Dodávám hromadu nafocených fotek !



Co vy ? Taky rádi pozorujete NEBE a MRAKY?
Děkuju za přečtení . Niky :**

2 komentáře:

Kristýna řekl(a)...

Nádhera :) Také to miluju a hrozně ráda na nebe koukám, vydržím u toho hrozně dlouho a často si říkám jak něco tak úžasného se může tak "samo" vytvořit :)

Unknown řekl(a)...

Děkuju :-) jojo jak říkám je to moje momentální dost silná úchylka :)