MINI-nákupy

Právě mám týden jarních prázdnin které jsou opravdu hodně nabité. Dnes jsem strávila celý den s mamkou a chodili jsme trošku po obchodech. Mám tu pár věcí které jsem si koupila.
Tak se dívejte dál !

Když jsem uviděla tuto roztomilou odměrku,hned mi bylo jasné že si ji odnesu domů :3
Je z Albertu a cenu bohužel přesně nevím :/
Už dlouho jsem potřebovala něco malinkého na stůl kam naházím flash-disky,SD-karty,klíče atd..
Tuto misku jsem objevila v Jysku za 10 kč :)
Košíčky na muffiny jsou nedílnou součástí mě a není jich nikdy dost :D
Tyto jsou z Kiku za 25 kč .
Hledala jsem něco na vřídky a hodně lidí mi doporučilo právě Aknecolor .
Hodně vysušuje ale zatím jsem spokojená.
Je z lékárny a stál cca 140kč.
 
Tepláky mám samé tmavé (černé,šedé ..)tentokrát jsem  sáhla jsem po této pastelově modré :)
Jsou z GATU a stály 198 kč.
 
Tady jdou možná lépe vidět barvy.
 
A poslední kousek je už spíše do letního šatníku. Tygříci s prostřiženým podpažím.
Jsou z GATU a stáli 148 kč . :)
.
Tak to byl můj menší HAUL,doufám že se Vám líbil :-)
A co vy taky jste si už koupili  něco letního ?!   Niky :**

1 komentář:

Karamelka řekl(a)...

ta odměrka je kouzelná :D :)) já mám na stolku takové dvě krabičky a tam házím gumičky, flash-disky a tak :D je to praktické :)) a jinak to tričko bez rukávů je moc pěkné :))