Aprílový speciál aneb žerty na každém rohu :)

Jsem tu s článkem který by jste ode mě nejspíš nečekali . Ale protože je zítra Apríl rozhodla jsem se že Vám sem shrnu několik aprílových žertů,aby jste zítra měli z čeho čerpat :)
Jen Vás upozorňuji dávejte si dobrý pozor když budete žertíky provádět aby jste z toho neměli zbytečné problémy nebo zranění . Tak a teď už s chutí do toho !



1.Natržený zadek

 Potřebovat budete kus staré hadry a něco , pro co se každý rád sehne. Taková vec je jen jedna. Peníze .. Na místě, kde se můžete poměrně dobře schovat je položte na zem a čekejte, až je někdo uvidí. Jakmile se pro ně sehne, vyčíhejte okamžik, kdy má kalhoty na zadku nejvíc napnuté a látku ve svých rukách roztrhněte. Pak už jen pozorujte, jak dotyčná obět třeští oči, sahá si na zadek a může si hlavu vykroutit, aby zjistila, jak moc to prasklo.

2.Toaleta -místo potřeby

Všichni se sem uchylujeme s důvěrou, za úlevou a do bezpečí. Proto právě tady vznikl jeden z nejpoužívanějších aprílových (kanadských) žertů. Stačí k němu tenká průhledná smršťovací fólie. Ideální dobou pro samotný akt je pak noc nebo časné ráno, kdy je každý ospalý a nepozorný. Natáhněte fólii pod záchodové prkýnko napříč přes celou mísu tak, aby nikde nebyly vidět žádné záhyby, vlny a nerovnosti. Pak už jen stačí poslouchat, jak se obět doplácá na záchod, chvilku je tam zticha a pak začne zděšením řvát. :D 



3. Kde je Michal ? 

Vyhlédněte si jakýkoli obchod (nebo stánek s občerstvením,hospodu) a jeden za druhým tam v intervalu několika minut choďte a ptejte se:,,Prosím Vás nebyl tady Michal ?" Když už je obět dostatečně  připravená (rudne, kleje a z uší jí stoupá za pronikavého pískání pára), poslední z vás k ní přijde a zeptá se: ,,Dobrý den, já jsem Michal. Nehledal mě tady někdo?"



Tak tady byli tři větší a na přípravu lehce složitější žertíky a teď ještě pár těch klasických lehkých vtípků :)

  • Přesunout čas .
  • Vytvořit si "falešné" cigarety , vzít si je do školy a předstírat kouření.
  • Školní křídy kterými učitelka píše na tabuli namočit do oleje(olivového) (15min. před tím než bude psát) -nebudou psát.
  • Oblepit ovladač na TV lepící páskou.
  • Předstírat zranění (např. obvázat si ruku + použít kečup).
  • Dát do tuby od pasty hořčici nebo kečup.
  • Zalepit vchod do dvěří novinami a z druhé strany dát nějaký tvrdý předmět (např.skříň,stůl,židli) dotyčný z druhé strany si bude myslet že jsou to jen noviny-bude je chtít protrhnout a narazí přitom do předmětu .
  • Potravinářskou folií obalit pouzdro kamaráda.
  • Gumičkama zagumičkovat celý mobil ( je jich potřeba víc ).
  • Ve škole přesunout dvě třídy o přestávce tak aby si vyučující myslel že došel do špatné hodiny/třídy.
  • "Rozvést" se s přítelem. 
  • Udělat z plastelíny žvýkačku ,zabalit do původního obalu a dát kamarádovi.
Doufám že se Vám článek líbil a alspoň trochu se inspirujete .Čerpala jsem i různě z internetu . Určitě mi pak napište dolů do komentářů jaké žerty použijete vy a osvědčili se Vám a nebo jestli jste zkusili nějaký můj a povedl se . Takže krásného apríla !                                     !!!APRÍL !!!                                                                     Niky :**

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

wow :D Dost jsem se při čtení nasmála, protože jsem si to dokázala představit. Ty nápady jsou čistě tvoje nebo si nějaké znala od někoho? :) Moc povedený článek :)

Unknown řekl(a)...

Ty malé nápady jsou skoro všechny moje nebo takové ty klasiky :) A u těch třech velkých sem čerpala z internetu :)
děkuju