Destrukční deník # 2

Ahoj tak jsem tu zpátky s Destrukčním deníkem neboli WTJ . Dneska už Vám ukážu pár mých vyzdobených stran ,které vlastně ani úkolem nebyly :) Doufám že se Vám budou líbit. Pokud někdo také máte doma destrukční deník a píšete o něm na blogu, budu ráda když mi ten článek hodíte do komentářů . Určitě sledujte další díly a inspirujte se :-)
 Jinak uznávám motto : V jednoduchosti je krása :)




Jenom tak lehce :) ale líbí se mi to .

Telefoní číslo je zakryté úmyslně :) nechci ho zveřejňovat .
.
Se spirálou mi pomáhal můj malý bratránek :3 :D
Strany už jsou očíslované :)
Doufám že se Vám článek líbil a budu se Těšit přístě ! plánuji článek o Velikonocích :)    Niky :**

4 komentáře:

L I P S T I C K V E R S E řekl(a)...

Už som tých WTJ videla neskutočne veľa, ale tvoj sa mi doteraz páčil asi najviac :) skvelá práca ♥

Unknown řekl(a)...

Děkuju ,tohle je jenom začátek ! :D :) Tak to si hoď klidně do sledování když budeš chtít :) nebo sleduj FB stránky blogerů většinou tam novinky dávám :) Já si tě taky hážu do sledování:3 neskutečně zajímavý blog :)

Unknown řekl(a)...

Kamarádka mi knížku kupuje na narozeniny. Už se jí nemůžu dočkat :)
Přesně tohle co jsi napsala na stránku na poslední fotce jsem taky chtěla udělat. Okay. Upss... =D :)

Unknown řekl(a)...

Je faakt super ! :3 Když mám jakýkoli volný čas tak se s tím " hraju" :D
Klidně udělej :) budu ráda když to bude sloužit jako inspirace :) Sama se někdy inspiruju na netu)