Shrnutí měsíce dubna+ vysvětlení a zajímavosti .


Ano jsem zase tady ,sice po dvou týdnech ale jsem. Abych Vám to trošku objasnila. Poslední dva týdny jsem "tancovala" v jednom kole. Byla to pořád jenom škola, práce,spánek,jídlo... Dokonce jsem si za tu dobu udělala zápisník do kterého si píšu vše jenom o blogu.Musím Vám říct že nápadů je tam teď opravdu hodně . Jenže jak je zrealizovat ? :( Hodně jsem za ty dva týdny přemýšlela o věcech které opravdu chci a které by pro mě byli dobré atd atd.. Dospěla jsem k tomu že mě blog hrozně baví ALE momentálně v sobě nemám tu potřebnou "šťávu" . Bývám poslední dobou strašně unavená a tak si chodím třeba i uprostřed dne lehnout. V čase mi to sice moc nepomáhá ale nedá se nic dělat. A určitě nechci články psát tím stylem že musím a s odporem. Radši si počkám až mi bude líp a opravdu to bude stát za to :) .


  • Teď co jsem vlastně všechno dělala ? :) 

Stihla jsem navštívit Vegenajt -což byl úžasný zážitek(něco víc se můžete dočíst v předešlém článku).
Taky hodně opravit nějaké známky . Možná některé i zhoršit :D .
Úspěšně zorganizovat dětský taneční muzikál a také si v něm zahrát (z čehož mám opravdu super pocit - vidět rozzářené obličejíky malých dětí je kouzelné ).
Překonat svůj strach a jít k zubařce .
Rodičák (který mimochodem proběhl úplně v klidu a míru a spokojené jsme s mamkou obě :)
Naplánovat výlet do Prahy který spojíme s Utuberingem (už  mám i lístky a moc se Těším!).
Oslavit kamarádčiny narozeniny.
Několik super procházek do přírody které byly spojené s focením .
Soutěž -gulášování ( byla jsem ji pouze navštívit ,ne vařit guláš ) .
Dokonce jsem se seznámila s dvěma úžasnými lidmi a na to jsem moc pyšná :3

Krásné sousedovic kůzlátka jsem dnes zařadila na 1 . příčku .
Moje nejlepší děcka ! :3 
Gold is nice 
Ještě památeční s kamarádem .
Houslím jsem neodolala <3


Asi tak nějak sem válčila . Snad se teď má aktivita zlepší a všechno se bude odebírat lepší cestou. Moc se Těším na Vaše ohlasy a komentáře -už mi chyběly.
Určitě mi napište jak to máte s únavou a časem vy .Jedete na Utubering? Když Vás tu bude dokonce května alespoň 10 bude GIVEAWAY !!!

Zase příště se Těší :                                                                                                                        Niky :**