Zájezd do Anglie

Ahoj ! :) Po opravdu dlouhé době Vás konečně vítám u nového článku. Vybrala jsem článek který by pro Vás mohl být zajímavý, protože je dost pravděpodobné že ti kteří ještě ze školou v Londýně nebyli se tam podívají třeba za rok. Nebudu to dlouho okecávat a přestoupíme rovnou k věci .

Ráno 15.6.2015. jsme se v 8:45 všichni sešli před naší "nádhernou" školou a mohlo se vyrazit . Cesta byla poměrně dlouhá (cca 25-26 hod.) . Naštěstí jsme byli všichni zahlceni sladkostmi,jídlem a všemi možnými vymoženostmi dnešní doby . Takže to utíkalo celkem rychle . Musím tedy podotknout že jsme většinu cesty prospali . V noci nás čekalo probuzení v podobě trajektu na který jsme museli cca kolem čtvrté ráno přestoupit . No a pak už to šlo ráz naráz a ani jsme se nenadáli a bylo 9:00 a my museli opustit autobus .

Úterý 16.6
Z autobusu jsme vystoupili těsně pod Big Benem . Následovala celodenní pěší prohlídka Londýna . Zavítali jsme na památky a místa jako jsou např. Westminster Abbey , Houses of Parliament , Whitehall , Downing Street , Buckingham Palace (kde momentálně zrovna nebyla královna ) , Trafalgar Square , National Gallery , Piccadilly Circus , Čínská čtvrť , Britské muzeum .

Tento den byl hrozně náročný . Nebyli jsme z autobusu zrovna dobře vyspaní . Muzea jsme využívali jako místo pro spánek :D . Osobní volno na focení a taktéž na odpočinek . Byli jsme tedy opravdu rádi když jsme se navečer odebírali na Meeting point kde si nás měli převzít naše budoucí rodiny .
Přijeli si pro nás moc milý lidé ze kterých jsme měli opravdu radost ! :)
Dali jsme si večeři a usnuli jsme ani jsme nevěděli jak .

Středa 17.6
Ráno jsme vstali, najedli se a jeli zase na Meeting point. Odtud jsme měli namířeno rovnou na Windsor castle . Kde tedy momentálně královna sídlila .Tam se nám moc líbilo. Bylo to bohužel tak velké že jsme se ani nestihli podívat všude . Odpoledne jsme totiž měli naplánovanou snad nejlepší aktivitu v celém Londýně - Muzeum voskových figurín Madame Tussauds! Z muzea jsme byli absolutně unešení a určitě až se mi zase někdy naskytne možnost se tam ráda vrátím( nenechte se odradit vysokým vstupným, opravdu to za to stojí ) . Nakonec jsme se přesunuli asi na hodinku na známou Oxford Street, kde jsme my s kamarádkami navštívili PRIMARK . Autobus nás zase odvezl na místo Meeting Pointu a jeli jsme do svých rodin na zaslouženou věčeři .

Čtvrtek 18.6.
Začínal nám poslední den v Anglii ( přesněji v Londýně ). Z Meeting pointu jsme šli na pěší prohlídku Londýna . První zastávka byla St. Pauls Cathedral . Poté procházka kolem Tate Modern , Globe , HMS Belfast , Tower Bridge , Tower of London( šli jsme i dovnitř ) . Nasedli jsme na lodičku a jeli na Greenwich, kde ak jistě všichni víte prochází nultý poledník . Naskládali jsme se zpátky do autobusu a jeli domů , tentokrát už do Česka . Následovala zase ta samá 26 hodinová cesta a na Moravu jsme dojeli asi v 20:00(v pátek 19.6. ) .

Nutno podotknout že jsme se do Londýna dostala v roce 2015 ještě jednou. A to v listopadu v rámci dotací Evropské Unie ( také se školou ) . Který jsme měli tedy celý zdarma . Jediné peníze které jsme si braly bylo naše kapesné .
Na druhém pobytu v Anglii jsme bydleli v Margate což je přístavní město , kde se nám také moc líbilo. Každý den jsme chodili do školy s dopolední výukou ( jenom angličtiny ). Jeden den jsme se dokonce podívali i do Londýna . Jinak jsme cestovali a trávili čas hlavně v okolí Margate . Kde to bylo opravdu super :) . Cesta tam a zpět probíhala skoro stejně .

Doufám že se Vám článek líbil a i po tak dlouhé době jste nezapomněli že můj blog vlastně existuje ! :D Určitě budu moc ráda když zanecháte jakýkoli komentář a budu se na Vás těšit snad příště .